Havazás

Minden félelmem ellenére hazaértem. Igaz, másfél órás késéssel. Reggel havazásra ébredtem, de a beérkező nővérek megnyugtattak, hogy jó a közlekedés, Egyelőre.

Azért folyamatosan figyeltem a busz meg a repterek oldalait, a buszok real-time követhetőek. Láttam, hogy nincs nagy késés, átmenetileg a hó is elállt, a váltás is megjött időben.

Taxi, buszállomás, a biztonság kedvéért vettem egy jegyet a korábbi járatra is, mint kiderült hiába, mert a korábbi busz annyit késett, hogy később érkezett, mint az, amivel eredetileg terveztem. Szóval az eredeti tervek szerint érkeztem Lutonra, és ekkor még úgy tűnt, a röpülő sem késik.

Aztán kicsit késve szállt le a gép eleve, mert rákezdett a hóesés. Aztán ráerősített, így miután felszálltunk a gépre, megnyugtattak, hogy a gép viszont nem fog mostanában felszállni, mert 1 órára lezárták a repteret, sebeseki. 1 óra múlva tényleg felszálltunk, de úgy tűnik a hóesésben mindenki nagyon megéhezett, mert a sztyuvik bejelentették, hogy a járaton a szendvicsek már a várakozás közben elfogytak.

Budapesten már eső várt. Következő menet 28-án indul, vár Banbury!

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Hozzászólás