És ezúttal tényleg Banbury

Nem volt változás az utolsó pillanatban, így most tényleg megint itt vagyok. Anglia napsütéssel fogadott, ami hihetetlenül jól esett, mert otthon már egy ideje nem láttam napfényt. És úgy is éreztem magam. Unom már a telet.

Banburybe jönni megint olyan volt, mint amikor hazajön az ember, mindenki örül, megölelgetik. A konyhások megkérdezték mit ennék. Új szokás van, a turnus elején le kell adni nekik írásban, van-e ételallergiám, tartok-e speciális diétát, mi az amit nem szeretek. és arra is kíváncsiak, hogy mi az, amit nagyon szeretek. 

Az első délután nem volt teljesen zavartalan, két problémás kuncsaft is volt, természetesen egyszerre. De szimultánban szerencsére jó vagyok, egy otthoni sürgis több mentős naphoz képest azért sehol sincs. 

Az angol napsütés persze csalóka, mire délután bevackoltam, magam a kórházba, megjött a szél is meg az eső is, ilyenkor nagyon jó, hogy nem kell sehova mennem. Csak a fűtést tekertem fel kicsit.

Remélem jó hetem lesz, főleg, hogy most indul egy kurzusom a coursera-n. Egynek már ősszel nekifutottam, de aztán nem csináltam végig, mentségemre legyen szólva, hogy nem teljesen arról szólt, amit vártam. Egy népegészségügyi kurzus volt, de erősen Afrika központú. A mostani viszont az egészséges táplálkozásról szól, Nutrition for Health Promotion and Disease Prevention. 6 hetes kurzus, ma indult, szerintem még lehet rá jelentkezni. Azt ígérik, heti 2-4 óra elfoglaltság. A University of California, San Francisco tartja, persze nyilván jobb lenne a helyszínen, de szerintem így sem lesz rossz.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

