Ez most igazi búcsú

Most nem csak úgy, hogy sziasztok, majd még jövök. Hanem most tényleg. Az a jó, ha nem jövök. Mert akkor sikerültek a tervek, Mert akkor bejött a számítás. Mert az azt jelenti, hogy öröm és bódottá. Vagy legalábbis valami hasonló.

De nem volt rossz RMO-nak lenni sem. Különösen itt, Sheptonban, annak kiváltképp örülök, hogy itt lett a vége. Sokat tanultam, sok érdekeset láttam, van, amit továbbviszek. És talán én is adtam, vagy csak az angol udvariasság, de többen is elmondták, hogy mennyire jó, hogy együtt dolgozhattunk, és hogy megismertek.

És most kicsit szorongva, nagy várakozással, izgalommal irány a jövő. Ez a blog így biztosan nem folytatódik, szóval ettől is búcsúzom. Remélem a wordpress nem veszíti el. Aztán ha lesz kedvem írok megint. A cukorbetegségről biztosan.

Hú de elérzékenyültem.

5 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

5 responses to “Ez most igazi búcsú

  1. Akkor hát minden jót és sok sikert az új fejezethez!
    (Megjegyzem, a blog címébe belefér a folytatás!)🙂

  2. Havasmezői Tünde

    Kedves Éva!
    Nagyon szerettem olvasni a blogot, megboldogult lánykoromban mezei nővér voltam (Mo-on), titkos vágyam volt külföld, de nem így folytatódott az életem.
    Remélem lesz folytatás, a blogot meghagyom a mentett könyvjelzők között, hátha itt lesz új bloghely címe.🙂

    Sok sikert kívánok!

  3. Eva

    Nekem nagyon fog hianyozni minden cukorbetegsegrol szolo irasod, mivel diabeteszem van! Hova mesz el, hol lehet megtalalni ?? Irj ezutan is eppugy mint eddig, nagyon varjuk vallamennyien a soraid!!!

  4. Máté

    Szia Éva! Bár én a soha hozzá nem szólós olvasók közé tartoztam, jó volt olvasni történeteid. Megvallom őszintén kezdetben csak azért olvastam, mert én is hasonló babérokra akarok törni, viszont utána valahogy mindig azt vettem észre, hogy hetente kéthetente csak fel-felkukkantok a blogodra. Sok sikert a továbbiakban! Remélem majd folytatod valahol, valamikor, valamilyen formában ezt is.

Vélemény, hozzászólás?

