Vasárnap

Ma teljesen magamra voltam hagyva egyetlen nővérkével, még a recepción sem volt senki, így amikor be kellett engedni látogatót és a nővérke leszaladt, én felügyeltem az osztály. Szerencsére alapszintű ápolási feladatokat képes vagyok ellátni rövid időre. 

Ilyen intermezzoktól eltekintve nem nagyon piszkáltak, szóval belecsaptam a billentyűkbe. Igen jól haladtam a feladataimmal, közben szólt a számítógépemen található összes zene, ami igen eklektikus. Vannak általam választott zenék, pl. Tom Lehrer, Straight No Chaser, George Michael, Prince, Ferenczi Gyuri meg Bran, sőt még egy Hugh Laurie is akad. És van, ami ajándékként jött, ilyen a Little Mix. meg  Mazzy Star (courtesy of Amazon). 

Egy jégeső meg egy zivatar között kihasználtam a napsütést és kiszaladtam levegőzni. 

Már kevesebb mint 24 óra van hátra, nagyon kellemes re sikerült ez az utolsó hét, mindent kihasználtam, amit lehetett: dolgoztam, írtam sokat, jutott idő gondolkodni arról, hogy hova tartok, és még pihenni is sikerült. 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

