After

Tegnap este fellendült a társasági életem, egyrészt megismerkedtem a kórház legújabb magyarjával, másrészt (és ez igazán nagyon jól esett), egy szabadságon levő doki szaladt be elköszönni, hamár várhatóan RMO-i minőségemben nem jövök többet. 

Az osztály hétvégére elcsendesedett, egy kliens marad velem hétfőig, ha minden jól megy. Így sajnos nagyobb kirándulásra nem lesz módom, de ha nem esik nagyon, tudok majd járni itt a ház körül. Mert a mozgás, az nagyon hiányzik. Persze fekvőtámasz, meg tornagyakorlatok, minden órában, hátfájás ellen, na meg a tromboprofilaxis, de a szokásos 20 km bringához képest kevés. De majd jövő héten otthon. 

Angliában még sosem bringáztam, de majd nyilván eljön az is, érdekes lesz. Azt hallottam, hogy az itteni bringákon még a fék is fordítva van….

Közben meglepve tapasztaltam, hogy az Amazon a filmgyártásba is belevágott. Az Amazon Prime, amire jó hosszan be vagyok fizetve, most egy csomó filmre és sorozatra ingyen stream-et biztosít, sajnos csak innen az Egyesült Királyságból elérhetően. A sorozatokat böngésztem, amikor rátaláltam néhány érdekesnek tűnő pilotra, amikre rákeresve kiderült, hogy ezeket az Amazon maga készítette, és a nézői visszajelzések alapján már állítólag be is kérte a folytatást. A The After és a Mozart in the Jungle fel is került a listámra. Az After egy olyan misztikus sci-fi, amit én különösen kedvelek, rejtélyes egybeesésekkel, titokzatos idegenekkel, és Nathan Petrellivel a Heroes-ból (na jó itt nem Nathan Petrellinek hívják, de akkor is). 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

