Last shift

És ismét Shepton Mallet. Azzal a különbséggel, hogy nagyon úgy fest, ez az utolsó RMO hetem. Nem akarok semmit elkiabálni, meg úgyis csak akkor tuti, ha már megtörtént, de úgy néz ki, hogy megtaláltam azt az állást, amit mintha rám szabtak volna. Ahol azt csinálhatom, amit legjobban szeretek, úgy ahogy mindig is szerettem volna, és mindezt kellemes környezetben. És benne rejlik a lehetőség, hogy egyszercsak majd nem lesz négy állásom.

Jó, hogy az utolsó hetem az egyik kedvenc helyemen van. És az is jó, hogy azzal fogadtak: laza hét lesz. Azért amikor átvettem a stafétát, rögtön betegellátásba fogtam, de nem volt túl megterhelő.

És itt is tavasz van, napsütés, friss illat. Ilyenkor nem zavar, hogy a kórházon belül nincs térerő és ki kell mennem ha telefonálni akarok. Remélem ilyen marad, és hétvégén kijutok a házból sétálni. 

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Last shift

  1. Csengebenge

    Gratulálok! Már, ha már lehet…🙂 Viszont azért kicsit szomorú is vagyok ám!

Vélemény, hozzászólás?

