Irány haza!

Ma reggelre helyreállt a vasút közlekedés nagyjából, a váltás is üzent, hogy a korábbi vonattal jön, így nyugodtan belevethettem magam a munkába. ma délelőtt a betelefonálók igyekeztek maguk alá gyűrni a kórházat, párat be is kellett invitálnom. Néhány viszont délutánra ígérte, hogy beszalad, ettől a váltás nem volt maradéktalanul boldog.

Érdekes lány, olyan magányosnak, szomorúnak, és picit dühösnek tűnik mindig, akinek nincs meg a belső békéje, és ezért a külső behatásokra rosszul reagál. Már többször váltottuk egymást, én mindig próbálom felvidítani, de ritkán sikerül, mindig arra koncentrál, amin moroghat. Pedig ha rájönne, hogy ezek a dolgok kevéssé lényegesek, sokkal boldogabb lehetne. De nem terápiázom a viceházmesterné szintjén, bár érdekes különbség kettőnk között, hogy én napközben szeretek kilátni az ablakon, bárhová is nézzen, neki meg az volt az első reakciója érkezés után, hogy behúzta a függönyt. De analízis vége, elindultam haza.

A vonaton dolgozni próbálok (van konnektor, azaz igazából helyesen dugalj, mindegy, jön belőle az áram), mögöttem telefonálnak: You are breaking up, darling, mondja a középkorú hölgy szomorkásan. Aztán rájöttem, hogy nem a szakítófélben levő ismerősét vigasztalja, hanem itt a somerseti dombok között darabos a térerő.

Közben fordítást javítok. People of normal weight, mondja a fordító. Én meg elképzelem, amint a király megszólítja Normal Weight népét: People of Normal Weight!. Talán nem kellett volna Geralt of Rivia kalandjait olvasnom a váróban.

Kis késéssel befutottunk Londonba, immáron a Stansted Express-en ülök, méghozzá azon, amit kiszemeltem, hogy elérek. Így talán a röpülőt is. Ha mégsem, akkor majd siránkozom még itten, de ha igen, akkor folyt köv március 17-én.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

