When Doves Cry

IMG_4692

A vasárnap nemcsak, hogy csendes, de még a nap is kisütött, így most a köreimet odakinn, az épületen kívül róttam. Besétálók, betelefonálók ma is akadtak, de két betegellátás között én meg kisétáló lettem…IMG_4690

És az igazi optimizmus, napkollektorok Angliában (bár ma pont jól jöttek)

IMG_4693

A száraz idő a vasúti közlekedésnek is kedvez, ma már az engem érdeklő vonalon rendben mennek a vonatok. Tudom kicsit rápörögtem erre, de szeretnék hazaérni holnap azért. A váltótárssal is folyamatos online kapcsolatban vagyunk, hogy ő meg hogy ér ide.

Közben felhívták a figyelmemet David Hasselhoff turnébeharangozó videójára (juszt se linkelem be). Emlékeim szerint az ott szereplő előadók (már aki egyáltalán ismerős) már anno erőst ZsKat voltak. Ezen felbuzdulva viszont elkezdtem keresni a 80as évek (boldogult lánykorom) valóban jó zenéit. Erre a listára bukkantam, ahonnan ugyan hiányolom a Yello-t meg alulreprezentáltnak érzem a Queent, viszont, ahogy errefelé mondják, I went down on Memory Lane. És egyik dolog vezet a másikhoz, a 6. számról (When Doves Cry) eszembe jutott, hogy nekem volt anno egy Prince kazettám, ami akkoriban nagy királyság volt, és mennyire imádtam. És aztán kölcsönadtam, és sosem kaptam vissza. És a mai napig emlékszem, hogy amikor odaadtam, már akkor éreztem, hogy elbúcsúzhatok tőle, de mégis adtam, mert egy menő csávó kérte el.

És erről eszembe jutott, hogy van 3 GBP kreditem az Amazon MP3 store-ban, ami lejár február végén. És mit tesz isten, a Very best of Prince 3.99 volt. Úgyhogy most az szól a gépemről, és még mindig jó.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

