Scone

Az osztály ma is csendes. Viszont tegnap hiányoltam a betelefonálókat, ma azért voltak. Délelőtt elég hosszan nem bírtam felállni a telefontól. Kettőt be is invitáltam, hogy közelebbről is megnézhessem. Szerencsére nagyobb problémával nem szembesültem. 

A sikeres betegellátás örömére az egyik nővérke megkínált a saját maga által gyártott scone-nal. Sajnos a scone az egyik gyengém, különösen a fruit scone, márpedig azzal lettem megkínálva. És persze fullosan, eperlekvárral, vajjal, ahogy a legfinomabb. Nagyon hiányzik a mozgás. Persze próbálkozom itt a kórházban, ma jót derültek rajtam, amikor látták, hogy körbe körbe gyalogolok a folyosókon. De az időjárás még mindig nem olyan, hogy kedvem lenne odakinn, az épület körül körbe körbe gyalogolni. Holnapra nem mondanak esőt, hátha kimerészkedhetek majd. Jó lenne ha egy kicsit nem esne, továbbra is aggódva figyelem a vasúti közlekedésről szóló híreket. Meglátjuk, próbálok B és C tervet is kitalálni, de úgyis hétfő reggel derül ki, mi az ideális opció. Mindenesetre azt hiszem kivételesen beruházok egy Fast Track-et a biztonsági ellenőrzésre, nehogy ott csússzon el az ügy.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

