Lila liba

Ma semmi nagyobb izgalom, se embert se bábut nem kellett újraéleszteni. Nem mintha hiányoltam volna. Akik tegnap meg tegnapelőtt nem annyira jól voltak, azok egyre jobban vannak, de van azért utánpótlás, hogy ne unatkozzak.

Az továbbra is jó, hogy reggel van egy nagy közös vizit, ahol mindenkit megbeszélünk. És az is nagyon jó, hogy van ügyeletes consultant, miután az elmúlt hónapokban olyan helyeken voltam ahol mindenkihez más consultantot kellet fellelni, nagyon tudom értékelni.

Amikor a legutóbb itt jártam, akkoriban vette át egy új Trust a kórházat, aminek lila meg rózsaszín a színe. A kórház bejáratát már akkor átfestették, mostanra már a lila ruhák is megérkeztek, van halványabb meg sötétebb. Ami jó: egyrészt elég jó anyagból vannak, másrészt gumis a derekuk, ami hasznos tud lenni. Megkötős nadrággal jártam úgy, hogy hirtelen kaptam fel hajnalban, és nyilván akkor indult el a bokám felé, amikor kesztyűben, kezemben katéterrel ügyeskedtem…

A NAPchallenge életmódváltó program heti feladata, hogy emeljük a mozgás intenzitását. Nem hiszem, hogy ez most fog menni, kórházban nem szaladunk. Kintre meg akkor sem mennék szívesen, ha üres lenne az osztály, egyfolytában esik és fúj. Nagyon remélem, hogy hétfőre nem mossa el a vonatot, szeretnék rendben hazaérni.

A viharos időjárást a net sem viselte jól, az amúgy sem izmos WiFi feladta napközben, így kénytelen voltam némi mobilnetet venni, de a vihar csúcspontján azt is szétfújta a szél.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

