Midwife

Ma csendes békés nap, pár vérvétellel, pár segítséget keresővel. Az egyiknél jó hasznát vettem a gyógytornásznak, mert hétvégén is van itt olyan, hogy a talpra állítás műtétek után folyamatos legyen. És a beeső betegeknél a mozgásszervi állapot felmérésben is igen nagy segítségemre vannak. 

Volt alkalmam így sokat dolgozni, a kamaszkor és az egészségmegőrzés témakörében, ilyenkor mindig elkezdek aggódni a sajátjaimért. Annyi minden fenyegeti őket, a szolárium, a fejsérülések, a stressz. És ott van az a teher, hogy ilyenkor alapozódik meg a későbbi testösszetétel, dől el mekkora lesz a maximális csonttömeg amiből majd fogy az idő elteltével. Mindig az a vége, hogy nem vagyok elég gondos anya – a szokásos para. 

Tegnap demenciával kapcsolatos dolgokkal foglalkoztam, így rögtön a saját szellemi állapotomért kezdtem aggódni, jók ezek a feladatok. De szerencsére ma reggel jól teljesítettem a Lumosity-n, szóval talán mégsincs itt a vég. 

Ebédidőben felfedeztem magamnak a Call the Midwife sorozatot, amit már korábban is ajánlgatott valaki. Most eljutottam oda, hogy megnézzek egy részt, és tényleg tündéri. 50-es évek, London, szülésznők-védőnők, jó kis BBC sorozat, este lesz az évad 3. része, addig még meg kell nézzem a másodikat.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

