Hazafelé

Reggel 6:40-kor ébresztettek, de varázslatos hatással vagyok a betegekre, már a puszta jelenlétemtől is jobban lesznek. Az új osztályos RMO már tegnap este megérkezett (eléggé el nem ítélhető módon a Sherlock Holmes közepén, és beszélgetni is akart). Reggel először megmutattam neki a legfontosabbat, azt hogy hol kap enni. 9 után a registrar is befutott, ő múlt héten szabin volt. Átadtam nekik a betegeket, és még elmolyoltam az osztályon egy kicsit. A főorvos mondta, hogy reméli jövök még, de ha mégsem, mindenképp maradjunk kapcsolatban. A közelben tanuló gyermekemnek is felajánlotta, hogy szívesen mutogat neki röntgeneket, ha érdekli – naná, de majd csak a vizsgák után.

Aztán ebéd, közben felhívott a csipogókat/ügyeleti szolgálatot átvevő RMO, hogy nem baj-e ha hamarabb jön. Nem baj, mondtam, és mozgósítottam a gyermeket, hogy igyunk meg egy kávét St Helensben, mielőtt elrepülök. Így is lett, kávé, smoothie, majd jó anyuka módjára vásároltam neki két zsák zöldséget-gyümölcsöt, hogy egyen valami rendeset is. Aztán búcsú, és elindultam a reptér irányába. A buszon egy amerikai srác akcentusa tűnt fel a sok “liverpudlian” között. Nem vagyok egy vájt fülű akcentológus, de miután egész héten a helyi dialektushoz próbáltam adaptálódni (nem mindenki esetében sikerült 100%-osan), így igen feltűnő volt a különbség.

A vonaton néger lányok hallgattak indiai zenét, majd befutottunk a reptérre. A reptéren keserű csalódás ért, mert a manchesteri reptérről az az emlékem, hogy a kocsmában egy nagyon finom kézműves sört kaptam, amihez ugyanabban a sörben pácolt virslit ettem. Amikor átjutottam a biztonsági ellenérzésen, akkor derült ki, hogy másik terminál. Mert a budapesti gépek nem ugyanonnan indulnak, a jet2 az 1-es ről míg a Ryan sajnos a 3-ról. És itt nincs kézműves söröző. Azért szomjan persze nem maradok, de nem ugyanolyan. Azért a lényeg az, hogy hazajussak, és az remélem meglesz. Folytatás jan. 27 Swindon.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Hazafelé

  1. Szia!
    Nagyon jól szórakozom a blogodon, érdekes változatos. Olvastam, hogy szereted a sorozatokat, ha a Grace anatomy bejött akkor a call the midwife is tetszeni fog! Az alábbi linken egy csomó sorozatot tudsz streamelni ami nem tölti le a gépedre így nem foglal helyet, tehát ahol vezetékes a net kiválóan használható!
    Várom a következő bejegyzést!
    Csilla
    http://stream-tv.me/

Vélemény, hozzászólás?

