Új szoba

Tegnap este átköltöztem a másik szobába, itt ugyan nem hallottam az osztály zajait, de mégsem aludtam jól – talán a hajnali zivatart éreztem meg. 3-4 között felébredtem és (rém)álmokról (meg goblinokról) olvastam, hátha az segít. Mindenesetre visszaaludtam. 

Hétvégén magam vagyok az egész házban, de szerencsére nem terheltek túl. Pár apró rutinfeladat, tegnapi páciensek követése, meg rengeteg tea, mert minden feladat mellé megkérdezi valaki, hogy kérek-e. Nanáhogy. Just black, no sugar.

Maradt idő elmaradt feladatokra, átnézendők átnézésére. Az egyik (mondhati újévi) fogadalmam a még egészségesebb élet. Apró lépésekkel jól haladok már egy ideje, és most az AICR (American Institute for Cancer Research) jó érzékkel januárban indít egy 12 hetes programot az életmódváltásra. Ők elég komolyan vizsgálják a táplálkozás hatását a daganatos betegségekre, mert meggyőződésük (nekem is), hogy sokat meg lehet előzni, vagy a kimenetelt javítani megfelelő életmóddal. Az alap program ingyenes, nyilván jó pénzért lehet prémium csomagot is venni személyre szabott tanácsadással. Itt lehet jelentkezni, az első akadály, hogy a testsúlyt és a testmagasságot át kell számolni amerikai mértékegységekre, de ezt azért megugrottam. Azt majd meglátjuk a recept hozzávalókkal hogy boldogulok, viszont az adagok szénhidrát (és egyéb makrotápanyag) tartalma ki van számolva, ami az otthoni étrendtervezést megkönnyítheti.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

