Látogató

Mert az nyilván úgy van, hogy napokig csend és béke, de ha meglátogat a gyermekem (aki a közeli egyetemen tanul), akkor az egész napi történések akkorra esnek…

Szerencsére semmi vészes, csak új beteg, meg vérvétel, meg nézzem meg ezt, írjam át azt. Azért le tudtunk ülni a kávézóban egy cappucinora, és csevegni egy jót mellette. Jól esett.

Ja, a vérvétel. Itt nem a szokásos Vacutainert használják, hanem egy másik rendszert, ami szintén zárt, viszont szerintem sokkal nehézkesebb, legalábbis nekem nagyon nem állt kézre. Azért rájöttem, hogy működik, és megbirkóztam vele, de nem finom. Olyan cső, amiben a vákumot én csinálom, egy fecskendőszerű izével, amit a végén le kell törni. Persze jobb, mint amikor tanultam vért venni még ezer évvel ezelőtt, amikor szérum 1-es tűvel szúrtunk és üveg kémcsövekbe csöpögött a vér (és még rovásírással írtunk palatáblára…)

Amúgy ma egy megbeszélés, meg a consultanttal átbeszéltük az osztály dolgait, hogy rendben legyen minden a hétvégén. Aztán a consultant el, és ahogy ilyenkor lenni szokott, a távozása után, péntek délután merülnek fel a problémák. Azért úrrá leszek rajtuk.

Aztán majd meglátjuk. A másik RMO elment, átvettem az összes csipogót, hétvégén én vagyok a főnök az egész kórházban. Remélem mindent szépen rendben hagyott és nagyobb disznóságok nem lesznek. És átköltözöm a szobájába, ami nem az osztályon van, így pöttyet csendesebb. Csak hagyjanak is benne aludni….

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Látogató

  1. Itt az óhazában is Vacutainer volt, majd ez a rendszer, utána visszatértek a Vacutainerre. Megvénázott családtagjaim tudnának mesélni… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

