Idegenvezetés

Ma is két Goal Setting Meeting, egészen belejövök a rehabilitációs medicinába. Azt azért meg kellett állapítsam, hogy itt a rehabilitációs osztályon az orvosra van a legkisebb szükség. a célokat a nővérek, gyógytornászok, logopédusok és az occupational therapist-ek állítják fel leginkább, én csak apróságokkal járulok hozzá maximum.

Azért a diabetessel kapcsolatos tudásomnak van haszna, az egyik beteg gyógyszerelését ésszerűsítettem, sokkal jobban is lett, olyan tünetei is javultak, amiről nem is gondolták, hogy összefügg. (De én igen, ha-há!)

Hétvégén át kell vennem a másik RMO csipogóját, és magam leszek a házban, mert ő vizsgára készül (és hétvégén elég egy RMO egyébként is). Ebből az alkalomból meglátogatott és körbevezetett. És szembesültem azzal, mekkora is ez a kórház. Ugyan láttam valamennyire, amikor jöttem, de éjfél után örültem, hogy megtaláltam azt az oldalbejáratot, ami oda vezet ahová mennem kell, azóta meg elvoltam itt. Az épület hatalmas, de nagy része járóbeteg rendelő, azok nem lesznek nyitva hétvégén. Van mégegy rehabilitációs osztály, meg van egy sebészet, de az döntően egynapos. Persze van, hogy valaki mégis itt alszik, mert úgy alakul, de hétvégén elvileg az is üres lesz. Azt hiszem megbirkózom vele.

Eddig az osztályra kaptam a kaját, ami kényelmes, de most láttam, hogy nagyon klassz étterem meg kávézó van, úgyhogy holnap ott reggelizek és ebédelek. A kaja elég jó, persze van sok brit fogás, de van cajun lazac is, meg persze curry-k (amik mostanra azért már brit kaják).

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

