Goal Setting

Ma nyugisabb nap volt, semmi nagy megbeszélés meg nagyvizit, így tudtam egyéb dolgaimmal is foglalkozni. A GMC-től megjött az értesítés, hogy bekerültem a szakorvosi regiszterbe, ami jó, és örülünk.

Ma két betegnek volt célkitűző találkozója, ismét nagyon tanulságos volt. Ami nagyon tetszett, hogy minden beteget bevonnak a saját betegségéről, életéről szóló döntésekbe, azt is, aki esetleg kevésbé okos. A beteg saját céljai előtérben vannak, az irreálisnak tűnő kérések esetében sem lekezelő vagy elutasító a csapat. És amire nekem még néha figyelnem kell, aki beszél, az nem a többi szakember felé fordulva beszél, hanem a beteg felé.

Amit ma vettem észre, és szintén nagyon tetszik: a demens, vagy más módon szellemileg károsodott beteg dokumentációjában van egy lap, ami arról szól, hogy hogy szereti, ha szólítják, mit szeret és mit nem szeret, mire kell nála figyelni, és a metakommunikációs jelei mit jelentenek. Ez egyrészt hasznos tudnivaló, másrészt segít abban, hogy az ilyen páciens személy maradjon, mindenki szemében.

Közben kisebb nagyobb családi izgalmak, pedig úgy szeretnék picit már unatkozni. (sokáig biztosan nem bírnám, de legalább egy picit)

Pihenésképpen Criminal Minds, azt hoztam magammal. Ezzel itt bevágódtam többeknél, mert a consultantnak meg az egyik nővérnek is ez a kedvenc sorozata. Tegnap este kicsit leültem a TV elé is (nincs a szobámban, de beültem egy üresbe), Holby City-t nézni. Az a nővér aki akkor dolgozott és így nem nézte, reggel le is támadott, hogy megszületett-e a baba.

Könyvekkel is jól állok, mielőtt elindultam bevásároltam az Amazon téli e-book vásárán, több, régóta kívánságlistás könyvem is 0.99 GBP lett. Aztán valaki megismertetett Tom Holt-tal, azóta rákattantam, a többi könyv parkolópályán.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Goal Setting

  1. zsuzsi

    Igen, Anglia kultursokk minden szinten, leginkabb pozitiv ertelemben🙂

Vélemény, hozzászólás?

