Minden jó ha a vége jó?

Az Amazonra egyrészt picit mérges vagyok, mert nem jött meg szombaton a Kindle. Másrészt meg elégedett vagyok az ügyfélkezelésükkel. A telefonos ügyfélszolgálat könnyen elérhető, és tényleg igyekeznek megoldani a problémát. És minden telefonos beszélgetés után küldenek egy e-mailt amiben összefoglalják, hogy mit ígértek a telefonba. És ha az ember erre válaszol, azt ember olvassa, ez is kiderült. Valamint panasz esetén valami kompenzáció mindig várható, nekem most 1 hónapnyi Prime tagság, de fórumokon olvastam voucherről is. Tegnap vázoltam, hogy ma húzok el, és ha nem jön meg 1-ig a Kindle akkor csináljanak vele amit akarnak. Azt írták, hogy figyelik a rendelésem állapotát, és ha nem érkezik meg 1ig akkor törlik a rendelést. Nem tudom hogy emiatt-e vagy sem, de 9 után nem sokkal itt volt a szállító (NEM Jason Statham, sajnos), és meg is csörgetett, hogy itt van, átvettem, happy end. Ezután a tegnapi levélre válaszoltam az ügyfélszolgálatnak, hogy megérkezett, köszönöm a segítséget és merri krisztmösz. Erre jött egy válasz, hogy nagyon köszönik kedves soraimat és ők is örülnek és viszont. Szóval persze vannak fennakadások, de azért nem mindegy, hogy ilyen esetben hosszas automata menüsorokon kell átverekedned magad azért, hogy valaki unottan elmondja, hogy nem tud mit csinálni, ez van, vagy hogy rögtön visszahívnak, segíteni próbálnak és azonnal felajánlanak valami kompenzációt.

De a megpróbáltatásoknak még nincs vége, ezt a bekezdést még innen a kórházból írom, percenként nézve az időjárást meg az utazási információkat. A szállító szerint a rádió többször is bemondta, hogy lehetőleg senki ne induljon útnak, mert ítéletidő. Egyelőre a számomra érdekes vonat meg buszútvonalon nincsenek érdemi fennakadások, és a röpülők is röpülnek, de az igazán durva időjárás majd délután lesz. Itt általában le szoktam sétálni a vonathoz, mert jól esik az a 20 perc séta, de a mai időjárásban azt hiszem ez nem opció. Remélem a váltás megjön időben, a vasútvonalamon nem dönt ki semmit a szél és az M1-n sem lesz nagyobb fennakadás (wishful thinking). Amíg a kollega nincs itt, a társaságok weboldalain követem a live update-eket illetve ilyenkor jó a Twitter, mindenki ott nyomja az azonnali infokat, #UKstorm, illetve a vasút/busz/reptár saját feedje. Gatwick és Heathrow ilyen szempontból rosszabb helyen van, Londontól délre jobban telibe kapja a rossz időt, már töröltek is pár járatot. Szerencsére Luton még tartja magát.

Update következik, addig még szorongok kicsit.

Update 1, a buszon. A váltás megjött bőven időben, annyira, hogy volt idő rendesen átadni. A taxi is jött, a vonatok is rendesen jártak. A buszpályaudvaron halálraváltan láttam, hogy van olyan járat ami 1-2 órát késik, de az enyém alig 15 p késéssel elindult, ami nem számít rossznak. Sajnos Birmingham áll, meg mi is, a dugóban, baromira kellene egy buszsáv. És mellettem egy fickó  egyfolytában ordít a telefonjába. Néha a sofőr rászól, akkor egy fél mondatig lehalkul aztán újra. Hosszú lesz ez az út. Szerencsére nem arra megyünk, amerre a szirénázó mentő, ki is értünk a dugóból. És az eső is elállt. De még nem vagyok nyugodt. Majd ha már ott leszek a reptéren és a röpülő még nem ment el.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

