Amazon

Az Amazon tegnap nem bírta kiszállítani a csomagomat, nem átallottak olyat írni, hogy megpróbálták, de sikertelen volt. Mivel ez egy kórházban nehezen hihető, hogy ne találtak volna valakit aki átveszi, ezért kissé mérgesen (az annoyed és a pissed off között) felhívtam őket. Illetve, állj, ez nem úgy működik, nincs kontakt telefonszám, hanem a weboldalon lehet kérni visszahívást, problémameghatározással. De nem olyan, mint a magyar hasonló, hogy majd egyszer visszahívnak, hanem választhatsz az azonnal meg a kicsit később között. És az azonnal, teljesen döbbenetes módon tényleg azonnal. A kedves fiatalember beszélt a szállítóval (aki sajnos nem Jason Statham, gondolom), és azt az ígéretet kaptam, hogy ma (azaz vasárnap) újra kihozzák, és a szállító felhív telefonon, ha itt van (hátha mégis Jason Statham…). A telefonszámomat már rendeléshez meg kellett adni, szóval akár helyből fel is hívhatott volna, de hát értem én, sok a fuvar így karácsony előtt, mert a sok idióta az utolsó pillanatra hagyja.

Mondjuk a cucc még mindig nincs itt, a weboldalon nem látszik hogy merre jár, és a mai fiatalember sem tudta megmondani tutira, hogy megkapom-e ma.  Erre már eljutottam a pissed off állapotba, amit meg is mondtam neki, mire ijedtében felajánlott 1 havi plusz ingyenes Prime membershipet. Mondtam neki, hogy ez a minimum, de ettől még kellene a cucc.

Persze van mit tenni a fa alá, meg különben is nem az számít, de ha már Prime member vagyok, akkor legyen itt időre amit kérek. Ma persze még este 9ig reménykedhetek.

Hétvégén persze az ápolási osztályon meg a GP Unitban is betegségek ütötték fel a fejüket, nyilván amikor a saját doktorok nem elérhetőek. A GP Unitban olyan dolgokba is bele kellett mennem ami nem alap RMO feladat. Nyilván ha szakmailag képes vagyok rá, megcsinálom, de azért szeretem tisztázni meddig tart az én kompetenciám. Mindegy, akinek jobban kellett lennie az jobban lett, ez a lényeg.

Hozzászólás

december 22, 2013 · 5:41 du.

Vélemény, hozzászólás?

