12 C, rövidnadrágos fickók

… ezek vártak ma Angliában.

Mert még gyorsan egy kör karácsony előtt, ezúttal Kidderminster. Utoljára februárban voltam itt. Sajnos nem minden változatlan. A kórházi netről a Facebook eddig is le volt tiltva, erre számítottam, de meglepetéssel tapasztaltam, hogy már a Gmail is. Felhívtam az IT-t hogy azért e-mail az kéne, ha már be vagyok ide zárva, valamit magyaráztak, hogy kellene helyi account, de nem tudják ki intézi, merthogy én nem alkalmazott vagyok hanem az agency küld. Mindegy, készültem mobilnettel egyébként is, mert azért a Facebookra is csak fel-fel nézek.

Viszont a net zsinóros, lehet filmet nézni. Az legalább nincs letiltva, legalábbis a BBC iplayer megy szépen. Legalább valamire jó. Na meg a Skype is üzemel.

Amúgy minden változatlan, a nővérek kedvesek, töltik belém a teát. Az osztály nem vészes, reméltem, hogy karácsony előtt nem lesz nagyon szörnyű, persze nyugtával a napot, váltás után a hetet.

A jövés is sima volt, és itt egy jó 20 perc kellemes séta a kórház, nem szoktam taxizni, ha nem zuhog, kell annyi mozgás a szabad levegőn, egyhamar úgysem lesz. Pedig kellene némi testsúlycsökkentés, térdügyileg. Mondjuk nagy a kórház, lehet benne gyalogolni. A kaja viszont nem éppen fogyókúrás, rendes angol konyha, jacket potato, scone, ilyenek. Meglátjuk.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

