Alarm

Nincs szerencsém ezekkel a riasztókkal. Nem rég otthon is volt kalandom, most meg itt romlott el a patika riasztója. De ez most legalább nappal történt. Bejutni még bejutottam, de amikor kifelé menet be akartam élesíteni, akkor ahelyett hogy beélesedett volna némi gondolkodás után inkább beindult. Újra kikapcs bekapcs, hátha elütöttem a kódot, de nem. Céget felhívtam, hogy mi legyen, a fickó rögtön azt kérdezte, hogy mikor volt ez PONTOSAN és nehezményezte, hogy nem tudtam óra:percet, csak annyit hogy az elmúlt 10 percben. De kiküldenek valakit aki megszereli (remélem)

Teli leszünk szerelőkkel, mert a nővérek az egyik ágyhoz hívtak valakit. Olyan felfekvés elleni hiperszuper ágy ami felpumpálja magát meg ilyesmi. Na ő is elkezdett pittyegni. Rossz a kisugárzásom, nem bírják ezek az elektromos cuccok.

Amúgy béke, amikor épp nem szerelőket hívok ki akkor verem a számítógépet, meg pihenésképpen Grace klinika, és este meg jön az új rész a Casuality-ből. Perverz dolog kórházban kórházsorozatokat nézni, de jól esik. 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

