Very urgent

Tegnap a frászt hozták rám, a portáról szólta, hogy jött nekem egy Very Urgent delivery, jöjjek le azonnal. El nem tudtam képzelni, mi lehet, az Amazontól minden megjött amit rendeltem, meg az amúgysem Very, legfeljebb Urgent. Aztán kiderült, a kis kézilaborhoz (iStat) jött meg a vonalkódos kártyám. Ilyet már egy másik kórházban használtam, egy csepp (heparinos) vérből megmond egy csomó mindent. Kicsit kevésbé pontos talán, mint a nagylabor, de cserébe pár perc. 

És jó, hogy megjött, rögtön használhattam is, mert az utolsó laborfuvar után (nincs a házban labor, elviszik a vért) találta ki az egyik doki, hogy mégiscsak csekkoljuk le a vérképet. Ma pedig megtanulhattam, hogyan kell csinálni a minőségellenőrzést: jön a központból két titkos oldat (igazából a kettő az 2×2, csak össze kell önteni), amit le kell tesztelni, és a központban megnézik, hogy jól sikerült-e. Azt nem tudom mi történik, ha nem jól sikerült, de gondolom lecserélik, vagy megszerelik vagy valami.

Amúgy mindennapra egy mese új belbeteg, de most már talán hazafelé tartó is lesz. 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

