Paradise

A Paradise-zal az a baj, hogy Tom Weston sokkal jobb pasi, mint Moray. Aki nem nézi, Moray a pozitív főhős, és Tom Weston az ő ellenfele.

Tom Weston: 

Moray: 

A kórházban ma mindenki jól viselkedett, szépen megengedték, hogy vért vegyek (korábban volt akinél ez nem volt annyira egyszerű). Akinek gyógyulnia kell, az gyógyul. Jött ma is egy új belbeteg, otthon érzem magam. Tegnap a járóbeteg részre is eljutottam, ami egy másik épületben van, szóval volt pár percem a friss levegőn. Valószínűleg jobban esett volna, ha nem sötétben sétálhatok (na jó lámpafény volt, nem úgy kell elképzelni, hogy botorkáltam a sötétben, csak már lement a nap), viszont nem esett. Ott egy problémás vénát cserkésztem be, közben egy tanulónővérnek magyarázhattam is. Az oktatás az hiányzik (persze a jó csoportok).

Meg a hal, az is hiányzik. A legtöbb kórházban volt a menün hal, itt meg semmi. Viszont ma nut roastot ebédeltem, azért az sem rossz.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

