Szaladós szombat

Úgy látszik itt a kritikus a szombat. Vagy mi vagyunk a kritikus tömeg az egyik nővérkével. Vele dolgoztam legutóbb is szombaton, amikor alig volt megállás, még plusz személyzetet is kellett behívni. Most azért annyira rossz nem volt, de azért nem unatkoztunk. Volt besétáló panaszos beteg, akivel megküzdöttünk, mire kicsit jobban lett. Volt soron kívüli felvétel, telefonos tanácsadás, plusz az alap elfoglaltságok. És valahogy mindig úgy alakult, hogy a két osztályon egyszerre volt meló. De szimultánban még mindig jó vagyok. 

És mivel ma az ambulancia is működött, az ambuláns nővérek is hívtak, hogy segítsek nekik vért venni. Azt persze nem árulták el, hogy gyerekről van szó, csak akkor derült ki, amikor beléptem. Persze nem kisgyerek gyerek, de akkor is. A sajátjaimtól sem bírtam soha (egyszer megpróbáltam). De ez a gyermek annyira cukin fegyelmezett volt (ja és volt vénája).

Persze a consultantokat is kellett zaklassam, akik változó mértékben voltak segítőkészek. De az egyik, azt meg kellene tanulnom, ahogy ő kommunikál, azt éreztem, hogy baromian figyel, és nagyon pozitívan reagál mindenre. Én is kedves vagyok rendszerint (remélem), de még szintet kellene lépnem. 

Este itt is X-faktor lesz, kíváncsian várom, legutóbb azt hiszem a boot-camp-okat láttam, meglátjuk hova fejlődtek. 

3 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

3 responses to “Szaladós szombat

  1. zsuzsi

    Itt a sajatjaidtol nem is lenne szabad venned. Egy bnom haziorvos, a gyereke meg a ferje masik rendelobe kell jarjon. Gondolom a privatszfera miatt is, meg etikai okokbol is. Ezt itt nagyon komolyan veszik. A rontgenes sogornom behivta a kolleganojet az occs torott labujjat fotozni.

  2. zsuzsi

    X-faktor? Hehe, soha egyet sem lattam. Asszem a pasi el is menne itthonrol, ha ragaszkodnek a nezesehez, mondjuk nem ragaszkodom semennyire😛

    Apropo, ha itv playered is van, akkor ajanlom a Breathless sorozatot, otvenes evekbeli orvosos, csupa (nekem) kedvenc szinesszel.

Vélemény, hozzászólás?

