Asshole

A tegnap este csúcspontja azért mindenképpen az volt, amikor végre leültem vacsorázni, és a vacsora felénél felhívtak, hogy ugye vetnék egy pillantást egy aranyérre. 

És este még belefutottam a mumusomba, a sebvarrásba. Egyszer már volt ilyen probléma, hogy egy problémás beteg önálló megvarrásába nem fogtam bele, és bár azóta gyakoroltam, de nem varrok napi rendszerességgel. Ezért cikis helyen levő vérző sebeknek csak akkor állok neki ha nagyon kell. Szerencsére most végül nem kellett nagyon, mert az egyik kedves sebész már hazamenőben beugrott, és öltöny nyakkendőben megvarrta szépen. Épp csak a zakóját vette le és a nyakkendő végét bedugta az ingbe. Én meg érdeklődéssel figyeltem, különösen a patronos fém fecskendőt, amivel a Lidocain-Adrenalint adta a sebszélbe. 

Ma reggeli előtt éhgyomorra 7 branül. Délelőtt sok apróság, de legalább a problémás betegek szemmel látható gyógyulásnak indultak. Az egyik consultantja felhívott, majd megnyugodva azt mondta, hogy akkor az én kompetens kezeimben hagyja a pácienst hétvégére, mert jobb kezekben úgysem lehetne (de persze hívjam csak, ha úgy érzem etc.).

Ebéd után néhány segélykérő telefon és ambuláns beteg, de mostanra (touch wood) elcsendesedett az osztály, remélem így is marad., és a seggek is kimaradnak a mai vacsorámból…

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

