Toad in the hole

Ez a vacsorám

vacsi2

Egészségtelen. Virsli, Yorkshire puding tésztában. De talán belefér, nem eszem olyan gyakran.

Különben is, a múlt éjszaka fárasztó volt. Éjjel fél4kor valaki rosszul lett, és orvosi figyelmet is igényelt. 4kor visszamásztam az ágyba, amikor konstatáltam, hogy a szomszédos ajtó sípol. Néhány másodpercenként hármat. Nem túl hangosan, de a tök csöndben elég idegesítő. Úgyhogy kivonultam, megtekintettem, van rajta valami tűzzárással kapcsolatos kütyü, na az sípolt. Odahívtam az éjszakás nővért, így már ketten vakartuk a fejünket. Aztán mit volt mit tenni, előkaptam a szerencsére nálam levő füldugókat, a telefont a fejem mellé tettem, hogy azt azért meghalljam, aztán szundi. Reggel kiderült, hogy az a bigyó elemes, és amikor kifogyóban, akkor sípol. De a kedves műszakos fiatalember kicserélte az elemet, és azt mondta, hogy ha bármikor gond van vele, hívjam fel őt. Kérdeztem, éjjel is? Nem mondta hogy nem. Egyébként ő az, aki a múltkor felmászott létrán az ablakomba.

A mai nap meg olyan volt, hogy néha órákig nem történt semmi, ha viszont igen, akkor minden egyszerre. Ha egy problémás vénában voltam, tuti csöngött a zsebemben a telefon. Itt sajnos nem csipogó van, ami azért rossz, mert nem írja ki, hogy ki keresett, ha nem tudtam felvenni. Azért mindent megoldottam szép sorban.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

