Cavinton

Na azt kellene szednem. Mert mire bekocogott az lovasfutár a megrendelt fogkefémmel, addigra pont megtaláltam a csomagomban azt, amit mégiscsak elhoztam, csak nem oda sikerült bepakolnom, ahová szoktam. Ez van, öregszem, lassan a hamut is mamunak mondom.

Egyébként minden szép és jó. Mára kevesebb vénabiztosítás jutott, viszont több vérvétel. Basingstoke-ban az volt a jó, hogy ott a phlebotomist azt osztályt is végigjárta reggel. De nem panaszkodom, ez még így is nyugisabb hely.

És mindenki extrém kedves, ha felhívnak, mindig megkérdezik, nem zavarnak-e, megettem-e már az ebédet/vacsorát (napszaknak megfelelő aláhúzandó). A kaja kérdés eléggé központi, a konyhásnéni is mindig rákérdez, hogy megrendeltem-e, megkaptam-e, megettem-e. Most hogy így lefogytam tavaly óta….

Az újságokban a Dowton Abbey legújabb epizódját vitatják, amit azért sajnálok, mert még nem láttam, vasárnap akartam megnézni az ismétlést délután, de így oda a meglepi.

És itt a vacsi is:

IMG_4541

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

