Ephedrin

Tegnap estére azért csak becserkésztek a jótékonysági sütikkel, nem úsztam meg. Kénytelen voltam magamba erőltetni egy erősen cukormázas, rózsaszín, ámde finom cuccot, és aztán felszaladtam egy kis apróért. Persze csak a daganatos betegek miatt… (Persze nyilván jobb lenne olyan cuccal jótékonykodni, ami inkább csökkenti mint növeli a rákkockázatot)

És éjjel, végre, jól és zavartalanul aludtam, pihenten ébredtem, ami szerencsés is volt, mert a délelőtt az erősen pörgősnek bizonyult. Volt némi életmentés, nem újraélesztős életmentés, csak amolyan őrzőbe helyezős, de azért elbíbelődtünk vele. Ez az efedrin jó cucc, szeretek olyan gyógyszert adni, aminek azonnali a hatása. Mégis érzi az ember, hogy csinált valamit. Aztán az őrzőben meg szerencsére külön doki van, nem úgy, mint szegény helyen. Az ilyen pörgésben az a jó (már azon kívül, hogy mindig is bírtam, és hiányzik a sürgi), hogy közben mindenki baromi kedves, és a végén mindenki megköszöni mindenkinek a segítséget számtalanszor, és persze ha lecsengett, előkerül a tea meg a keksz is. A főnéni külön odajött, hogy mindenki szerint milyen brilliant voltam. Még jó hogy.

Az életmentés mellé jutott még minden más is, olyannyira, hogy plusz nővért is kellett behívni (szerencsére volt rá mód), hogy bírni lehessen. Hazamenők, elszállt vénák, apró cseprő problémák, megnézendő sebek, és, mert tegnap kivételesen kimaradt, egy soron kívüli felvétel. Nem ez a legnyugisabb hét, amit itt töltöttem valaha, de egyrészt jó itt dolgozni, másrészt most az is előny, hogy egyhelyben lehetek, és még házimunka sincs, sőt főznek rám. Az meg külön öröm, hogy a beígért ítéletidő helyett kellemes napsütés van és 18 C. Ugyan nem mehetek ki sétálni, de a nyitott ablaknál nem rossz.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Ephedrin

  1. Visszajelzés: Szaladós szombat | Egy orvos kalandjai Angliában

Vélemény, hozzászólás?

