Low Battery

Nincs szerencsém az itteni éjszakákkal. Most épp simán végigaludhattam volna, ha nem merül le az elem a csipogómban, és nem kezd bánatosan új elem után pittyegni az éjjeliszekrényemen valamikor háromnegyed 5 magasságában. Mire felmentem az osztályra és megtaláltam az új elemet, addigra pont ki is ment az álom a szememből, így ki kellett olvasnom  Chrestomanci 1. kötetet, ami egyébként cuki. Még egy picit pont vissza is tudtam aludni, mielőtt az ébresztő megszólalt.

A reggel egyébként csendesen indult, de aztán délutánra begyorsult. Az itteni szájsebész szabadságon van, így nyilván 3 betege is megjelent itt 2 nap alatt, hogy nézzem meg. Namármost 20 évvel ezelőtt volt egy fél év fogászat meg egy fél év szájsebészet, de azért a szájban nem vagyok annyira otthon. De azért a józan ész sokat segít, és megoldottam a problémákat.

2 váratlan felvétel is volt, egyébként ezen a héten legalább egy minden napra esett. Mondták is a nővérek, hogy bezzeg múlt héten milyen nyugi volt. Mintha én hívnám a kuncsaftokat.

Viszont tényleg megjött az Amazontól 1 nap alatt amit rendeltem, szóval este remélem lesz időm elkezdeni a Kingdomot a csodálatos Stephen Fry-jal.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

