Multitasking

Tegnap este még volt egy segélykérő telefon, mert itt is van olyan, aki egész napos (vagy akár több napos) rosszullét után este 10kor ér a türelme végére. Értem én, hogy hogy működik ez, de este sokkal nehezebb bármit megszervezni, ha szükséges, plusz itt még a consultantot is szokás felhívni, nyilván örült nekem fél 11kor. De a problémát mindenesetre megoldottuk telefonon át.

Éjjel majdnem jól aludtam, bár valaki szétfeküdte kicsit a korábban oly kényelmes matrac egyik felét, még szerencse, hogy dupla és van neki másik fele. De aztán fél3kor valaki mellényúlt, és a WC lehúzó helyett a segélykérőt húzta meg, szóval futottam. De ez nem zökkentett nagyon ki, amikor kiderült, hogy téves riasztás, pillanatok alatt visszaaludtam (miután visszamentem a szobámba, nem az osztályon). Reggel 2 perccel az ébresztő előtt spontán ébredtem.

Délelőtt elég laza volt, így belefogtam az étrendkiegészítők tanulmányozásába. Aztán déltől kicsit beindultak a dolgok, ha valahonnan csipogtattak, akkor 2 percen belül minimum még két helyről. Osztály, ambulancia, terheléses szoba, patika… Szerencsére előjött a sürgősségis rutin a párhuzamos betegellátásra, ráadásul sok esetben csak a döntést kell meghoznom, a feladatokat kioszthatom a nővéreknek. Az egyik nővér meg is jegyezte, hogy milyen jól viselem a pörgést, mások morognak ilyenkor.

Nagy probléma nem volt, csak sok apró, beeső betegek, kórházi átvétel. Meg a problémás vénájúak. De büszke vagyok magamra, mindkét vénátlan beteget elsőre simán megszúrtam, bezsebelve az elismerő pillantásokat.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

