Manchester Airport

És eljött a búcsú ideje, a nővérek szomorkodtak, hogy eljövök, én annyira azért nem. Bár már pont belerázódtam az itteni menetbe, megismertem a betegeket és a helyi szokásokat. És a legkevésbé barátságos nővér is szinte már rámmosolygott. Délelőtt kis takarítás, rendrakás, hogy a váltásra ne maradjon túl sok dolog.

A váltás megjött időben, gyors átadás, bár nem olyan gyors, mint amilyet ő csinált 1 hete. Akkor ugyanis csak annyit mondott, hogy senkivel nincs semmi baj, meglepődött, hogy én pár beteget részletesebben átadtam. Meg is kérdezte, hogy én viziteltem mindennap mindenkinél? Megnyugtattam, hogy nem, csak az RMO dolgokat csináltam, de ezek szembejöttek. HIába, egy belgyógyász más szemmel nézi a világot.

Aztán vonat, és most először Manchesterből repülök haza. Előttem egy pint Chesire Cat Ale, és a Beer Dog, amit történetesen ebben a sörben pácoltak… (azta kutya meg a macska)

Image

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Manchester Airport

  1. dogoljmeghafeltorod

    Mi az az RMO? “Szinte már rámmosolygott…”

Vélemény, hozzászólás?

