Hétvége

A hétköznapok elég rohanósak voltak, ehhez képest a szombat az döbbenetesen csendes. Persze most csak a rehabilitációs osztály van nyitva, a többi hely ahová hívhattak, ilyenkor zárva. És az osztályon is ilyenkor nem kell érkezést/távozást intézni. És a betegek is csendben rehabilitálódnak. Párszor átmentem persze, körbenéztem, 1-2 apróságot elintéztem, de a nap nagy része azzal telt, hogy igyekeztem feltámasztani a laptopomat. Ami valamennyire sikerült is, lekopogom. Mindenesetre már nem tetűlassú és nem fagy le félóránként. Ami egész szép eredmény, tekintve, hogy nem vagyok egy számítógép guru.

Közben azon gondolkodtam, hogy itt a rehabilitációs osztály vezetője, aki ugye nincs benn mindennap, az egy nagyon aranyos nagymamaszerű doktornéni, ha én is nagymamaszerű leszek, lehet, hogy én is szívesen vezetek majd egy ilyen osztályt…

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

