Futás!

Ma délelőtt két sürgősségi csipogás is volt, ami ugye potenciálisan újraélesztés is lehet, szóval futni kell. Még akkor is, ha az esemény a kórház lehető legtávolabbi pontján van, mint az első hívásnál. Szóval itt nincs gondom a megfelelő mozgással. Szerencsére egyik sem újraélesztés volt. Először a főbejáratnál lett valakivel kicsi gond. Ami egészen megdöbbentő volt, hogy amint elkezdtünk ténykedni, valaki azonnal körbekerített minket egy paravánnal, hogy ott a hallban is zavartalanul tudjunk dolgozni. Az ellátást csak kicsit nehezítette, hogy az amúgy nem annyira beteg páciens hozzátartozója ijedtében elájult mellettünk, szerencsére jó vagyok szimultánban.

A második esetnél annyi fennakadás volt, hogy először nem jött át rendesen a hívás, illetve egy olyan osztályra hívtak, ahol még sosem jártam, így fogalmam sem volt, hogy merre van. De ezt is áthidaltuk, a beteg is megmenekült. És azért van ezeknek az eseményeknek előnye, egy olyan helyen ahol lényegében először vagyok, itt a lehetőség jó benyomást kelteni. Azt hiszem sikerült is, legalábbis nagyon meg lettem dicsérve.

Az új helyeken az ismerkedés mindig nagyon érdekes folyamat, az első 1-2 napban elég távolságtartóak, aztán ha jól alakulnak a dolgok akkor kicsit kinyílnak. Itt annyi előnyöm van, hogy csak volt az a négy nap decemberben, és bár nem most volt, páran emlékeznek rám, és állítólag pozitívan.

Fűtés még múlt éjjel sem volt, de ezen nem lepődtem meg. Amikor felhívtam akit fel kellett hívni ezügyben, és nem az volt a válasz, hogy mindjárt megy valaki és megnézni, vagy hoz egy elektromos fűtőtestet, hanem az, hogy felírja a munkalistára és ad neki egy munkaszámot, amit én is jegyezzek meg, akkor éreztem, hogy ebből nem lesz egyhamar meleg. Sokmindent szeretek itt, de tény, hogy a hivatalos utat néha túlzásba viszik. Ma éjjel már állítólag lesz meleg (ha másért nem, hát az idő melegszik…)

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

