20 fok, zivatarok

Hétfő reggel az üres osztályra elkezdtek szivárogni a betegek, A legtöbben műtétre érkeztek, de ketten jöttek kifejezetten azért, hogy orvos lássa őket változatos műtét utáni panaszok miatt. Első körben én voltam az orvos, és el is láttam őket szépen és ügyesen. Azért bevontam később az ügyeletes ortopédust is, hogy ne érezze magát kihagyva. Meg mert az egyik páciens egy kicsit problémás, vissza-vissza térő. Meg mert szeretem nézni, ahogy beteget vizsgál. Hihetetlenül alapos pacák, és mivel nekem nem alapszakom az ortopédia, nagyon sokat tanulok belőle, ahogy nézem. Itt mindenkitől, egyébként, ennek a helynek ez a legfőbb előnye.

Délután a szusszanásban a nővérekkel összehasonlító elemzést végeztünk a magyar és az angol egészségügyről.

Délután üdvözöltem a műtétből megtérőket, egy-két segélykérő telefon, és már itt is az este, megjött a váltás. Én viszont csak reggel állok tova, szóval előttem az éjszaka. Gondoltam sétálok egyet a 20 C-ban, amíg megtehetem, de egyelőre szakad az eső. De a széleken kéklik már, szóval nem kizárt, hogy még kimerészkedem.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

