Napozás

Délutánra már csak egy kuncsaft maradt az osztályon – ő velünk marad egész hétvégén. Viszont szerencsére sok gond nincsen vele, úgyhogy ugyan messzire nem mehettem el, de a ház mögött a padra azért ki tudtam ülni.

Mert itt az angol nyár, az ég ragyogó kék, de emellett mégis minden zöld mert ez Anglia. A hőmérséklet a hihetetlen 26 C-ot is eléri, úgyhogy mindenki alélt a forróságtól. Én is. Egy idő után kénytelen voltam az árnyékba húzódni, hogy meg ne süljek. És előreláthatóan egész jövő hét ilyen lesz itt. Lehet haza se megyek.

Szóval ma nagyrészt vakációztam. Reggel még gyorsan körbefutottunk a hazamenőkön, meg volt pár segélykérő telefon, akiket megnyugtatást igényeltek a hétvégére való tekintettel. Aztán úgy döntöttem, hogy egyéb feladataimat ma hanyagolom. Idénre nem jut sok nyaralás, legalább ma koradélután legyen egy pár óra napon olvasás meg ilyesmi.

Most megyek és leveszek pár cső vért, de lebarnult arcomon mosoly.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

