Kulturális rovatunkat hallották

Kellemes hetem van itt. A hét eleje kicsit hajtósabb volt, de a hétvége lazának ígérkezik, 1-2 beteggel. Rám fért már egy kis pihenés, mert szeretem én a pörgést, de az utóbbi időben már egy kicsit sok volt (és még lesz is). Persze a feladatok utolérnek itt is, de mégis kicsit nyugisabb. Jókat alszom, jókat eszem. Nem nézek TV-t. Csak a mozgás hiányzik.

És szinte mindenki kedves és segítőkész. Ilyenkor persze feltűnik, ha egyvalaki nem. Annyira megszoktam, hogy minden úgy kezdődik, hogy “please” és “would you mind”, hogy hiányzik, ha valaki nem mondja. Ha valaki csak szól, hogy feladat van, és nem úgy kezdi, hogy “sorry to disturb you”. Máskor, máshol fel sem tűnne.

Ma megvolt a heti tűzriadó próba is. Nagyon komoly volt, jött valaki aki ellenőrizte, hogy mindent jól csinálunk-e.

Közben csupa olyan könyvre bukkantam, amelyek nem a szokásos fordulatokat tartalmazzák. Persze néha kell olyan mese is, amiben az ember végig megnyugtatóan tudja, hogy mi fog történni, de kell néha a másféle. Még otthon kezdtem el egy paranormális nyomozós sorozatot: Experiment in Terror. A paranormális nyomozókat már a Ghostbusters óta imádom. És itt azon kívül, hogy sejthető volt, hogy a főhősök túlélik (végtére is ez egy sorozat), a többi fordulat nem igazán volt előre borítékolható. Aztán jött a Gray Justice, ami túszejtős terroristás, amit általában nem annyira szeretek, de ez sem a szokványos (és persze érdekes kérdéseket feszeget, pl hogy mi az elrettentő büntetés…). És aztán következett a 5th wave, ami földönkívülis Földet megtámadós. Annyira persze nem jó, mint az Ender’s Game (Végjáték), de azt nehéz is megugorni. De tele olyan fordulatokkal, hogy csak kapkodtam a fejem. És a szemetek, (nemigazispoiler) megölték Kennyt!

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

