Shepton mellett…

… volt a Glastonbury fesztivál, ami a közlekedést nagyon megnehezítette. Ma ugyan nem volt már fesztivál, viszont tegnap este még igen, ami azt jelentette, hogy a fesztiválozók ma próbáltak hazajutni. Így már az állomásról kijutni sem volt egyszerű, rendőrök irányították a tömeget az egyébként álmos és csendes kis állomáson. Amikor átverekedtem magam, akkor szembesültem azzal, hogy taxi viszont nincsen. Ami van, az hívásra jött. Aztán végül csak sikerült lecsapnom egyre, így alig 15 perc késéssel érkeztem meg az átadásra. Szerencsére a dugó az úton a másik irányban volt.

A múltkor lusta voltam és nem írtam meg az utolsó napot, az Appraisal interjút. Nagyon érdekes volt. Ez egy évenkénti értékelés, amit megbízott doktorok (általában a munkáltatónál) végeznek. Előtte ki kellett tölteni egy hosszú hosszú kérdőívet arról, hogy mit csináltam az elmúlt évben, mit tanultam, mit értem el, voltak-e problémás esetek, azokból mit tanultam, és mit szeretnék a következő évben. Aztán az értékelésemmel megbízott doktorral végigmentünk a kérdéseken, megmutatta a betegek és kollegák által adott összesített értékelést (by the way csak Good vagy Very Good értékelést kaptam). közel 2 órán át tartott, de nagyon baráti volt. Ez alapján készítenek rólam értékelést. Macerásnak tűnik, de igazából nem rossz, ha az ember komolyan veszi (itt komolyan veszik). Mert jó az, ha az ember csinál egy összegzést, és pláne jó, ha terveket sző a jövőre. Mire vihettem volna, ha eszerint csinálom a dolgaimat…

Az segít, hogy az értékelőmet ismertem, egy lengyel srác, akivel a biciklik iránti vonzalmunkat is megvitattuk, rögtön ajánlott egy tuti helyet Lengyelországban, ahol mindenféle izgalmas bicikliket lehet kipróbálni. Varsóba úgy is szeretnénk eljutni, ez a Golub meg ott van mellette…

Aztán mindenféle beosztáskavarodás után (végtére is nyár van) végül ezen a héten, és ide jöttem dolgozni. Itt rögtön egy megoldandó problémával vártak, de azt hiszem megbirkózom vele.

eper

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

