Postal Order

Ma hajnalban is telefonnal ébresztettek 5kor, szerencsére most nem érkezett meg 6kor akivel beszéltem. Azért így sem esett jól. 

A délelőtt viszonylag eseménytelenül zajlott, megvolt a reggeli vizit, megnéztem a mai befutókat, és egyébként hagytak tenni venni. A váltás is rendben megjött, irány Worcester.

És a jól megérdemelt vacsora a Postal Orderben, már régen nem fordult elő, hogy pukkadásig ettem volna magam. Rendszerint kevesebbel is beérem, de most úgy éreztem megérdemlem. Nem árulom el mit ettem. Viszont kóstoltam hozzá egy Geek Unique nevű sört egy geek sörfőzdéből. Pont amilyennek szeretem. 

Úgyhogy most békés emésztés reggelig. Jó éjt mindenkinek!

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

