A világháló segítségével

Avagy hogyan voltam egyszerre két helyen.

Mert ma délelőtt Shepton Mallet mellett Balatonfüreden is voltam, egy rendezvényen adtam elő. Az itteni szobámból, Skype segítségével. Nagyon izgi volt. Nem mertem a vetítést is innen, mert bár van olyan funkció, hogy az én desktopomat látják amott, de a WiFi nem annyira izmos itt. Így ott vetítettek nekem. Ami csak azért volt gond, mert néha elfelejtettem szólni, hogy mehet tovább, miközben én már továbbléptem. És nem olyan jó úgy előadni, hogy az ember nem látja a közönség reakcióit. (Persze van, aki egyébként is úgy ad elő, hogy nem figyeli a közönséget, de nekem fontos a feeback). Mindenesetre tapsoltak.

Az osztályon már csak szórványosan található beteg, de persze egy is elég, hogy az ember ne unatkozzon. Az az egy a nővéreket mozgatja főleg, de néha én is belekerülök a szórásba. De még nem vészes a dolog. És a netes fellépésem alatt nem zaklattak. Szóltam előre, hogy abban a fél órában ha nem nagyon sürgős, akkor ne keressenek, és nem volt annyira sürgős. Még némi fájdalomcsillapítási problémák adódtak, és megnyugtatásra váró telefonhívások, de semmi megoldhatatlan.

Így készültem a revalidációs interjúra, az ügynökségnél átnézték az anyagomat és még volt pár apróság, amit ki kellett egészíteni. Nagyon kíváncsi vagyok hogyan zajlik egy ilyen interjú. A kérdőív, amit ki kellett töltenem, tartalmazza a továbbképzési pontjaimat, esetelemzéseket, amikből tanultam, kollegák és betegek véleményét rólam, valamint a terveimet a jövőre nézve. Elvileg a beszélgetőpartnerrel ezt beszéljük végig, megegyezünk a jövőbeli terveket illetően, és ő beszámol erről a GMC-nek (General Medical Council – angol orvosi kamara), meg azt hiszem véleményez is engem. De hogy _pontosan_ mi fog történni, arról elképzelésem sincsen. Az interjút végző nem a GMC embere, hanem jelen esetben az ügynökségé. Annyit mondtak. hogy 2.5 – 3 órát számoljak rá. Majd mesélek.

Egyéb dolgaimmal is haladtam, és találtam egy jó oldalt, zenével a koncentráláshoz. Hasonló zenéket már próbáltam levadászni a Youtube-ról, mert nekem segít. Meglátjuk ez milyen, egy-egy session végén lehet értékelni, hogy mennyire tudott az ember fókuszálni.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

