Appraisal

Ez alkalommal egy nappal tovább maradok, mert most lesz az éves értékelés, az appraisal interjúja. Innen irány Worcester, az iroda, kedd reggel interjú, és csak aztán haza. Kíváncsi vagyok milyen lesz, majd beszámolok. És legalább a Postal Ordert is felkeresem.

Viszont egyvalami hiányzik még az interjúhoz, nincsen elég értékelésem betegektől. Ez részben az én hibám is, kicsit gátlásos vagyok ilyenben, hogy odamenjek egy beteghez és kezébe nyomjak egy kérdőívet, hogy értékeljen engem. Ráadásul a kérdőív nem is az RMO-kra van szabva, egy jó pár kérdés ezért ebben a viszonylatban értelmezhetetlen. Úgyhogy most ráhajtottam, de nagyon kellemes meglepetés, ahogy ezt a betegek fogadják. Persze szokva vannak, a kórházi tartózkodás minden aspektusát kérdőívekkel minőségellenőrzik, szóval volt aki “ez már a harmadik” felkiáltással vette át tőlem a papírt.

A mai nap is volt mit tennem, de szerencsére azért nyugisabb volt, mint tegnap. És találkoztam azzal a pácienssel is, akit múltkor áthelyeztem, jó volt látni. Azt meg továbbra is élvezem, hogy ebben a kórházban kezelik leginkább egyenrangúként az RMO-t. Amúgy csak apróbb elhárítandó problémák voltak, remélem békés éjszakánk lesz. 

Tegnap este azért jutalomból letöltöttem a Doctor Who évadzáróját, ami igen jó volt. Most novemberig nem lesz doktor, akkor viszont nagy durranás várható, hiszen itt az 50. évforduló! Addig meg van még pár epizód ebből az évadból, amit nem láttam. 

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

