Bank Holiday

Bepótoltam az alvás elmaradásomat rendesen. Mondjuk rám is fért. Kipihenten és jókedvűen ébredtem, délelőtt hatékonyan dolgoztam, majd 12 előtt átvettem a nem túl népes osztályt, problémamentes betegekkel.

Ma csendes nap volt, hiszen itt hétvége van még, Bank Holiday, május utolsó hétfője. Ennek ellenére azért ment a műtő, de csend és béke honolt, mindenki jól viselkedett. Egy ambulánst kellett megnéznem és jótanácsokkal ellátnom, de egyébként a délutánt is a számítógépemnél tölthettem. Haladtam a meglevő és a menet közben befutó feladatokkal is.

Délután, amikor itt járt az anesztézia, olyan csend volt, hogy nem is szólt nekem, mert hátha alszom. Nem aludtam, de igazán kedves és figyelmes dolog ez így. Most meg már itt a vacsora, remélem az éjszaka is ilyen csendes és békés lesz.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

