Éjszaka és nap

Na a múlt éjjel nem volt egyszerű. Otthon is épp sürgősségi helyzet volt, amihez én innen csak max jótanácsokkal és együttérzéssel tudtam hozzájárulni, ami elég rossz érzés. Közben itt is elromlott az egyik páciens, úgyhogy rövid küzdelem után végül hajnali 2 magasságában át kellett helyezzem. Addigra az otthoni dolgok is épp megoldódtak, úgyhogy nyugovóra tértem volna, de épp amint megérkezett az álommanó, megérkezett egy telefonos segítségkérés is. Szerencsére viszonylag egyszerűen megoldható volt, de azért akkor és ott nem esett jól. Meg a reggeli ébresztő sem.

A mai nap remélhetőleg békésebb lesz, szinte mindenki hazamegy ma, csak 1 beteg marad éjszakára (mert aki problémás volt azt jól áthelyeztem). A nap is süt, szóval délután, amikor már mindenki hazament akinek haza kellett mennie, körbesétáltam az épületet. Kabát nélkül. És felfedeztem, hogy az épület mögött néhány igen kellemes pad és szék helyezkedik el. Ahová leültem, és süttettem magam a nappal. Nem csináltam semmit. Nagyon jó volt. Sosem gondoltam volna, hogy az év első napozására Angliában kerül sor. Aztán tornára is maradt idő. A tegnapi Vinyasza jógától még rendesen izomlázam van, így rádolgoztam, nagyon jó.

Délelőtt a hazamenőket simogattuk. Arról már írtam, hogy az otthon szükséges új gyógyszereket a kórház lehetőség szerint kiadja valameddig, hogy ne legyen probléma. Ha valamit mégsem tud kiadni, azt felírjuk receptre, de a nővérek ilyenkor is leellenőrzik a közeli patikában, hogy van-e ott és ki tudják-e váltani, és ha nem akkor hol. És ugye a gyógyászati segédeszközök nem receptre mennek, hogy aztán ne legyenek amikor a legjobban szükség van rájuk, hanem azt viszik haza magukkal. Ezt a rendszert nagyon átvenném, mert így ha valaki hétvégén megy haza, akkor sem marad lyuk a kezelésében azért, mert nem volt nyitva a patika vagy nem volt a felírt gyógyszer.

Este meg itt az új Doctor Who epizód, és valószínűleg (remélhetőleg) senki nem fog zavarni közben.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

