Ward mantra

Az osztály mantrája az alábbi

A mai napot a kórtermekben a temetés uralta, minden TV-n azt nézte valaki. Én csak a kórtermekben, de azért ez elgondolkodtató. Lehet a Vasladyt tisztelni meg bírálni, meg persze sosem derül ki, hogy mi lett volna ha másképp csinálja a dolgokat, de azért az nem semmi, ha 23 évvel a lemondása után még mindig ekkora hatása van.

A tegnap este kicsit munkásra alakult, egyrészt a laborban informatikai katasztrófát kellett elhárítani, ezért csak este 10re lettek meg a laborok, másrészt egy délutánra várt páciens is csak este 10re futott be. Szerencsére probléma nem volt, bár ezeket a feladatokat szívesebben vettem volna napvilágon.

Aztán éjjel egyszer ébresztettek, persze ezt részben magamnak is köszönhetem, mert nyilván annak az egy páciensnek kell plusz infúzió, akinek elfelejtettem este kiírni. Reggel meg katéterezéssel ébresztettek, mert nincs is annál szebb.

Viszont este későn feküdtem, mert az estére tolódott feladatok közepette csak arra jutottam, hogy nem mehetek el szó nélkül a tegnap talált álom kutatói állás mellett. A kiírásban szerepelt, hogy a pályázat beadása előtt lehet a kutatásvezetővel informal discussiont folytatni telefonon vagy e-mailben, szóval este még megfogalmaztam és elküldtem egy e-mailt, most izgatottan várom a választ.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

