Zongora

Ezt a posztot egyszer már félig megírtam, aztán elvesztettem. Nem a WordPress hibája, hanem a mobilnet megbízhatatlanságáé a somerseti dombok között vonatozva. Így viszont nyilván tök más lesz benne.

Például a zongora. Mert a St Pancras mindig tartogat meglepit. Mostanában például kiraktak két zongorát, és bárki játszhat rajta, aki arra jár. Az egyiken egy néni igyekezett lánykora zongoraleckéit feleleveníteni. A másokat viszont egy igazi profi kaparintotta meg. (a kettő jó távol van, nem zavarják egymást).  Iszonyú jó spontán koncert kerekedett. Ilyenkor mégiscsak kéne okostelefon, hogy jhülye turista módjára videozhassak.

A kórházban megvolt az utolsó nap, apróbb problémák, egy-két telefonos segélykérés. Búcsúzkodás, és a kérdés, ugye jövök még. Magam részéről remélem. Nem ez a leglazább kórház, viszont talán itt a legjobb a hangulat. Bár igazából én mindenhol jól éreztem magam.

A Clinical Problem Solving is befejeződött, 97.4%-on teljesítettem, szóval elégedett lehetek magammal. Megérdemlem azt a pint cidert, ami már itt gyöngyözik előttem a reptéren. Folyt köv április 15-én.

cps

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

