Yoga

Ma végre nem húztam tovább és elkezdtem tornázni. Ha az ember amúgy egészséges életmóddal foglalkozik, előbb-utóbb elkapja a lelkiismeretfurdalás. Itt talajtorna nem jön szóba, marad az office yoga. Amivel olyan rengeted kalóriát persze nem égetek el, de legalább jól átmozgat. 

Továbbra is jó itt, és talán mára a csipogók anomáliái is megoldódnak, legalábbis a nagyon szimpatikus IT fiatalember nagyon megígérte. Végre a tűzvédelmi oktatás is megvolt (már hiányoltam), így teljes a kiképzésem ebből a kórházból is. 

Az osztályon fekvők betegek mind jól viselkedtek, mindenki rohamos gyógyulásnak indult, úgyhogy hétvégére csökken a létszám. 

Közben egy újabb online tanfolyamot találtam, ezúttal nem a Coursera-n. Az Institute for Functional Medicine honlapjára találtam rá, mert egy könyvet értékelek, amit a vezető írt. A funkcionális medicína alapelve, hogy krónikus betegségek esetén a tünet alapú megközelítés nem hatékony, és az egyéni megalapozó, kiváltó és modifikáló tényezők összességét kell vizsgálni és itt kell beavatkozni. Ez egy jó alapelv, bár az államilag finanszírozott ellátásban nem feltétlenül tartható. Mindenesetre az (ingyenes) tanfolyamukra beiratkoztam, az első modul meg is volt. 

És megpróbálok a Know Thyself-fel is haladni, mert még a múlt héten elakadtam Descartes-nál….

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

