Know thyself

Mert nem bírok magammal és a Nutrition és a Clinical Problem Solving mellett még egy Coursera kurzusra beiratkoztam. Azzal vigasztalom magam, hogy a Nutrition kurzusnak mindjárt úgyis vége, és így csak egy hét van ahol 3 párhuzamos kurzust csinálok. És Nutritionban házi már nem lesz, a Clinical Problem Solving meg inkább szórakozás, mint feladat. És remélem ez is az lesz, kurzus címe: Know Thyself, és a Virginiai egyetem filozófiaprofesszora tartja. Lesz benne filozófia, pszichológia, és egy csipet Buddhizmus is. A meditációs tál már rögtön az elején előkerült.

Ma reggel megtörtént az, ami az egyik legnagyobb parám, a zuhany alól csipogtak ki. Szerencsére annyira azért nem volt sürgős, egy hajszárítás még belefért. Na meg fel is öltöztem. Tornázni is maradt idő, ami ma különösen fontos, mert hazafelé sokat fogok ülni, nem jó, ha már eleve el vagyok gémberedve.

A váltás még idő előtt megérkezett, félórával hamarabb váltottunk, de én nem balhéztam emiatt. Különben is egy nagyon kedves és igen jóképű fiatalember érkezett, akitől a nővérek is szemmel láthatóan felvillanyozódtak. Mert engem is nagyon szeretnek, meg azt mondják jó velem dolgozni, de azért vannak aspektusok, amikben mindenképpen alulmaradok egy csinos fiatal doktorhoz képest.

Így viszont maradt időm banki ügyintézésre, és jól tettem, hogy a kisvárosi bankot választottam a birminghami helyett, mert itt várakozással együtt nem egészen hat percet töltöttem benn, és ebben az is benne volt, hogy a néni egy újfajta bankkártyát is ajánlgatott. Ja és az ügyintézés is sikeres volt. És a nap is süt, így sétáltam a vasútállomásig, hiszen már hónapok óta nem láttam a napot. A vonaton egy nagydarab szakállas ipsének a telefonja női hangon kiabálta, hogy “you need to be punished”, minden sms-nél. Ez milyen már?

A buszút kellemesen eseménytelen volt, még a körforgalmakat is jól bírtam. Már a reptéren vacsorázom, 1 pint cider mellett. Legközelebb március 18-án indul a menet, ezúttal új helyen, Shepton Mallet-ben.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Know thyself

  1. Shame on you! A megosztásod miatt én is feliratkoztam rá, a programozási nyelvek meg az IRL olasz mellé…

Vélemény, hozzászólás?

