Downton

Ma reggel a vasárnapra való tekintettel kihagytam a reggeli átadást és szépre aludtam magam helyette. Viszont itt vasárnap is megy a műtő, ma is készült négy csípőprotézis.

A kaja itt nem gourmand, viszont legalább sok. Úgyhogy otthon kezdhetem előről a fogyókúrát. De legalább mászkálni kell az osztályok között, az valamit segít (meg az öregségi torna). Ma a GP Unit hanyagolt, de a rehabilitációra párszor át kellett mennem. Szeretem azt az osztályt hétvégén, tele van belgyógyászati betegekkel és szabadon garázdálkodhatok.

És annak örömére, hogy befejeztem egy nagyobb falat munkát, rákattantam a Downton Abbey-ra. A két öregasszony zseniális. Maggie Smith-ről a Keeping Mum (Az eltakarítónő) óta tudom, hogy elképesztő, Penelope Wilton-t pedig a Doctor Who-ban ismertem meg, ami egy jó belépő.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Downton

  1. valakiamerika

    Kepzeld en ugy rakattantam hogy az elso evad osszes reszet egyszerre neztem meg!🙂

Vélemény, hozzászólás?

