Térd

Sajnos az öregedést én sem kerülöm el, és ha nem mozgok rendesen mindennap, akkor gáz van. Jelenleg főleg a bal térdem problémás, de a gerincem sem szereti, ha egész nap csak ülök. Ha megvan a reggeli tornám, plusz még biciklizés is belefér a napba, akkor kutya bajom. De az egész napos ideút sosem szokott jót tenni, plusz a hétvégi mozgás is kimaradt, a szombat önhibámon kívül, de a vasárnap, szomorúan jelentem, lustaságból kifolyólag.

Itt meg bicikli nincs (hülyén festenék a folyosókon, bár ez egy nagy kórház, vannak távolságok), és a szoba hátránya, hogy nincs padlószőnyeg a földön fetrengős gyakorlatokhoz. Így irány a jutyúb, office yoga meg office stretch keresőszavak, ezeket próbálgatom végig. Ez itt pl. egész jó.

A kórház továbbra is jó, a nővérek szuperkedvesek, és önállóak is. Este még volt egy köröm a szomszéd szárnyba (mehettem volna bringával), meg az amúgy csendes osztályon kellett valakit megnyugtatni. Reggel szokásosan felkeltem a reggeli átadásra, amit most is örömmel nyugtáztak a nővérek, mondván, hogy ilyet más nem nagyon szokott, de milyen jó. Nekem is jó napindításnak, és megvan az az előnye, hogy utána nyugodtan mehet a reggeli készülődésem, nem zavarnak. (Mondjuk most a dialízisre elhívtak reggeli közben). Mert nagyon korán azért nem kelek, az átadás előtt 5 perccel szól az ébresztőm, szóval álmos szemmel csattogok ki erősen.

Indulás előtt bevásároltam az Amazon ingyenes könyveiből, és megint találtam egy metahumánosat, eddig jó.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

