Kidderminster, ezúttal teljes hét

Mert múltkor megígértem, hogy nem két év telik majd el megint két látogatásom között.

Azt a csajt kellett váltanom, akivel már egyszer váltottuk egymást és már akkor is az agyamra ment.

És ő volt az, aki miatt novemberben Banbury helyett Basingstoke-ba kellett mennem, mert őt már nem akarták ott. Most sem bariztunk össze, mert sikerült a kiírt váltás időpont előtt 2.5 órával befutnom. Amiért úgy lehordott, hogy le van írva hogy csak 5kor van váltás, és ő még aludni akar és húzzak el és csak 5kor jöjjek vissza mert az le van írva. Mondjuk gond egy szál se, kiültem az osztályra a mobilnettel, de basszus nekem jönne a váltás hamarabb, biztos nem hajítanám ki.

Egyébként kellemes út volt, ilyen gyorsan Lutonban még nem jutottam át az útlevél ellenőrzésen, jószerivel meg sem kellett állnom, csak lassítanom (végre működnek az ePassport kapuk). Aztán busszal Birminghambe, ennek az az előnye, hogy nem kell bemenni Londonba, a reptérről indul a busz. A hátránya, hogy a buszutazást rosszul bírom, különösen ha körforgalmakkal van megspékelve. Nem segített az sem, hogy az út nagyrészében egy nem kimondottan rózsaillatú fiatalember ült mellettem szorosan.

Birminghamben mászkáltam picit, de sem az időjárás sem a város nem csábított nagyobb kirándulásra, így idő előtt ideértem. Most ücsörgök, pihenek és várom a váltást. Szerencsére mobilnetet amúgy is vettem, mert a kórházi hálózaton le van tiltva a Facebook, ami persze nem alapvető életszükséglet, de azért mégis egy fontos csatorna.

1 hozzászólás

Kategória: Uncategorized

One response to “Kidderminster, ezúttal teljes hét

  1. Visszajelzés: 12 C, rövidnadrágos fickók | Egy orvos kalandjai Angliában

Vélemény, hozzászólás?

