WiFi a vonaton

Kihasználva a Chiltern Railways kedvességét, hogy egészen gyors ingyen wifit biztosít az utazóközönségnek, a vonatról posztolok. Írni persze nem mindig könnyű, mert megy mint a fene, plusz az ablakon betűz a nap és csillog a képernyő.

Az utolsó nap is kellemes volt, pár ambulánst megnéztem azért, meg besegítettem vérvételbe, de semmi különösebben megterhelő. De vége a pihenő hétnek, amikor rendesen eleget alszom, rendszeresen étkezem és mindennap tornázom. A kajára persze otthon is igyekszem figyelni, de azért úgy könnyebb, ha hét elején leadom, hogy sok halat meg gyümölcsöt szeretnék és elkészítik nekem. Azt megint megfogadtam, hogy otthon mindennap tornázom, sajnos bringás idő még mindig nem várható. (Itt persze lehetne). Az alvással is igyekszem, de sajnos az nem mindig jön össze.

Legközelebb február 25-én jelentkezem, akkor Kidderminster a célpont, addig otthon

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

