Bealudtam

Mert elfelejtettem beállítani az ébresztőórát. Így a konyhásnéni ébresztett, hogy kész a reggeli. (telefonon, nem személyesen).

Azt szeretem itt a nővérekben, hogy kiegyensúlyozottak, elégedettek. A legtöbbjük idősebb nálam, fiatalabb korukban éltek és dolgoztak sokfelé, most így 50 felett viszont itt vannak a kisvárosi nyugis kiskórházban. És harmónikusak, szeretik az életüket, csinálnak sokmindent a kórházon kívül is. Jó velük dolgozni. Talán ezért vágyom én is arra, hogy idősebb koromban egy angol (esetleg wales-i) kisvárosban éljek. Hátha nem lesz azért annyi bűneset mint a Kisvárosi gyilkosságokban, viszont lesz egy olyan háziorvos, min Doc Martin.

Ma még ambuláns betegek sem színesítették a napom, dolgoztam, tanultam, tornáztam. A tanfolyam érdekes, a későbbi előadások jobbak szerintem, mint az első. Néha azon gondolkodom, esetleg szándékos volt-e, hogy az első előadások ellentmondásos témákat feszegettek, hogy beinduljon a fórumokon a vita. Mert beindult a diszkusszió rendesen, és nagyon jó, mert semmi anyázás meg trollkodás (mondjuk szerintem ki is vágnák aki ilyet tenne), az emberek a véleményük alátámasztására cikkeket idéznek, megvitatják az egyes bizonyítékok értékét. Vannak persze szélsőséges vélemények, de senki nem bánt senkit, sőt megköszönik az értékes vitát. Élvezem.

Végre az is kiderült, mikor váltanak le hétfőn. Mert ugye hónapforduló van, így nem volt meg a hazamenetel pontos időpontja eddig. De ma így végre megvehettem a repjegyet meg a vonatjegyet hazafelé. És már tudom hová megyek februárban, Kidderminsterbe térek vissza, ezúttal egy teljes hétre.

Hozzászólás

Kategória: Uncategorized

Vélemény, hozzászólás?

